torsdag 19. mai 2011

Eva`s kjente og ukjente helter

Fra jeg var liten var det selveste PIPPI som var min helt. Hun var tøff og sterk, og ikke minst 
- hadde penger til å kjøpe alt godteri og sockerdrikka i hele verden
Ikke uventet var denne episoden blandt mine ultimate pippi favoritter

____________________________________________________


Etter hvert som jeg startet på barneskolen, ble jeg VEEELDIG påvirket av Therese, 
så da var det NKOTB for ALLE pengene.
Etter et lite søk på google.no, fant jeg ut at jaggu så synger de ennå???????
Synes alderen har gjort dem meget så godt jeg!!!!!!
_________________________________________________________________

Så kom slutten av barneskolen, og da var det ingen over og ingen ved siden av. 
Da var det kun håndball for alle penga:
Må si, at hun er akkurat like nydelig og flott i dag!!!

_________________________________________________________________

Ungdomsskolen var preget av en diffus jakt etter Evas personlighet
- så vet ikke helt om jeg hadde så mange store idoler akkurat da.
Men jeg husker jeg var særdeles opptatt av:

Var stolt av å være nordmann. Og så syntes jeg Johan olav Koss var usedvanlig kjekk!!!!

________________________________________________________________________


Videregående - himmel og hav. Eneste jeg var opptatt av da må ha vært:
Kjæresten!! Og han skulle selvfølgelig lukte:

Til tross for at han lukta godt, var det ikke helt "ment to be"!!!

_________________________________________________________________

Studietiden i Lillehammer var en opplevelse og en tid jeg absolutt ikke vil være foruten. Jeg var så heldig at jeg hadde verdens beste foreleser på vernepleiestudiet.
Hallgeir Brumoen er uten tvil den flotteste foreleseren jeg noensinne har hatt. Han engasjerte, reflekterte og lærte meg så enormt mye, og han betydde enormt mye for min utvikling på studiet.
Hallgeir Brumoen gikk dessverre bort 06.05.2011 så altfor tidlig.

Men du vil alltid bli husket!!
_____________________________________________________________

Og så er det heltene mine nå da!! Hmmmm.... det er så mange!!

Fire Fredrikstad-supportere er utestengt fra FFK-kamper.



__________________________________________
OG så selvfølgelig:
PAPPA`N MIN!!


OG HVEM ER SÅ HELTENE DERES?????


2 kommentarer:

  1. Du har en herlig måte å skrive på Eva:) Og for noen idoler du har hatt da! Hehehe.. Jeg har selv vært dypt imponert over Pippi og også hat min NKOTB periode. Men bortsett fra det så var nok jeg en mer hard rock jente. Musikk messig i hvert fall. Men mitt store idol gjennom maaange år var Snoopey:)) Og den dag i dag kan jeg få en klump i halsen av å se for meg den lille hunden. Hehehe. Må le litt av meg selv. Tusen takk for at du fikk meg nedover memory lane:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Åhh! Hallgeir Brumoen! Ingen over, ingen ved siden av! =) Men så trist at han har gått bort... det visste je itte.. Stine.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...