tirsdag 31. mai 2011

Noen dager kan man bare ikke vinne...

Jeg har lurt litte grann på dette med å starte dagen litt skjevt!! En dag forrige uke var en slik dag - jeg stod opp til vanlig tid, og hadde god tid uten behov for stress og mas (dere som kjenner meg, eller har lest bloggen min før - dere vet at jeg ikke alltid sprudler om morran, og det beste for meg selv og mine omgivelser er ro og stabilitet før kl 09)

Av en eller annen merkelig grunn så ble det litt kaos allikevel - jeg skulle levere samboers barn i barnehagen (to stk som forøvrig skulle være sauer i dag, og bestemte seg for å holde en sauekonsert i bilen - takk kjære gud for at barnehagen ikke er langt unna)

DVS 10 minutter som inneholder altfor mye stress og mas på morran for meg!! Men det jeg lurer på er: HVOR BLIR DE 10 MINUTTENE AV???
De kommer jo aldri tilbake!!! Gjennom hele dagen, ligger jeg litt bak skjema - selv om jeg jo har "tatt igjen" de 10 minuttene for leeengst. Neida, dette er dagen hvor sykdom skjer på jobben, så vi blir et personale for lite, et møte varer litt for lenge - så jeg må løpe til neste avtale.
Og slik varte nå hele dagen!!!!!

Jeg lurer på - var det noen av dere som fikk mine 10 minutter i dag??? Jeg håper jo på det! At det var noen andre der ute som fikk 10 minutter ekstra i morges - kansje til å ta en kaffe ekstra, eller en kjappis før jobben, eller en ekstra klem av sønn/datter.
Jeg fikk nemlig IKKE igjen mine 10 minutter i dag dessverre.

Men satser på at morgendagen blir bedre!!

4 kommentarer:

  1. Jeg hadde en rolig, fin dag uten stress og mas. Gikk en lang tur i strålende vær. Gikk ti minutter mer enn vanlig, så kanskje det var jeg som fikk minuttene dine? Tusen takk! Det trengte jeg, for idag skal jeg på sykehuset for å få resultatet av noen viktige prøver. Stine, Gjøvik

    SvarSlett
  2. Haha nei det var nok ikke jeg som fikk de ekstra minuttene - Trude-

    SvarSlett
  3. Ahaaaa det var DU som fikk de ja Stine. Håper du kosa deg i alle fall hihi

    SvarSlett
  4. Kjappis før jobben Eva??? LER MEG FILLETE!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...