lørdag 7. mai 2011

Hva bruker du puppene til??

(bilde lånt fra p4.no - fant ut at jeg fikk sensurere meg såpass at jeg ikke la ut mine egne hihi)



Jeg har nemlig akkurat forstått at mine fungerer som en oppsamlingsplass for knekkebrødsmuler. 
Og for å si det sånn - puppepeeling er IKKE å anbefale.

Hvordan man får til dette??? Ikkeno problem

  • Eva spiser knekkebrød til kveldsmat UTEN asjett
  • Eva har på singlet
  • Eva har utrigning
=
  • Knekkebrød mellom puppa 


Fort gjort!!!

Ha en knekkebrød-fri-puppekveld til dere alle!!!

4 kommentarer:

  1. Hehe mine brukes til popcorn oppsamling. Hjelper ikke om jeg har høyhalset genser på meg, for det detter likevel ut popcorn når jeg kler av meg ;)

    SvarSlett
  2. Knekkebrød og popcorn hehe. Rare greier asså :))

    SvarSlett
  3. Mine samler ikke noe som helst, da livet er sug ut av dem etter 2 barn.. Det er akuratt som om noen har stukket hull på 2 ballonger.

    Så hva brukes puppene mine til? INGENTING. De er oppbrukt;)

    SvarSlett
  4. Knekkebrød, popcorn og oppbrukte pupper. Det er jaggu ikke enkelt å være dame hihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...