mandag 2. mai 2011

Æhhhhh jeg hater HÅÅÅR!!!!

April/mai betyr vår, fuglekvitter, blomster titter opp, sola skinner og dessverre vises nå ALLE hybelkaniner, såperester og uvaskede vinduer.
Jeg får alltid en intens trang til å vaske huset fra topp til tå (trang ja, ikke dermed sagt at det blir gjennomført hehe) Få vekk vinterens skitt og møkk!!

Denne uka har jeg skura badet, og er det noe jeg egentlig hater så er det å vaske badet. Ikke nødvendigvis fordi bæsje-bøtta og badekar + + er der, men mest fordi jeg får HÅR i vaskefilla mi der. Fler der ute som kjenner til problemet?? Hår på fingrene eller i vaskefilla gir meg frysninger.
Og det verste er jo at det er mine egne hår. Når det ligger lange lyse hår snurret rundt fingrene mine, kan jeg lissom ikke skylde på noen andre heller. GRØØØØSSSSSSSS

Barbering er IKKE aktuelt pr dags dato, støvsuging av gulvet først hjelper - men det blir aldri bra nok
 og vaskehandsker takler jeg nesten ikke (ja jeg er rar)

= jeg må stå i det, som den trofaste husmoren jeg er!!!

Støtteerklæringer mottas med takk, og gjerne fortell hva deres SVAKE vaske-sider er!!

2 kommentarer:

  1. Hehe er bare til å hive seg i det med følelsen av helt nyvasket hus og den gode samvittigheten du sitter med etterpå i bakhodet:)

    SvarSlett
  2. Ha, se det ja,- jeg er ikke alene!!!! Jeg HATER hår og all annen rusk på vaskefilla. Jeg støvsuger alle gulv NØYE, før jeg vasker gulv. Alltid har jeg hørt at jeg er rar på det punktet der. Enkelte hevder det er dobbeltarbeid;)Nå vet jeg bedre, vi er flere!!! Kos deg videre med vårvasken! Deilig med nyvasket hus! Love it!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...