onsdag 4. mai 2011

Jeg krangler litt med meg selv!!


Å tenke er jaggu skummelt - IGJEN sitter jeg her og filosoferer for meg selv Alt jeg tenker på, egner seg virkelig ikke på trykk i en blogg, men samtidig må jeg jo dele en del av mine rare tanker, ideer og konspirasjoner med dere.

Denne gangen har jeg tenkt mye på:
Hvorfor gjør vi ting vi vet vi ikke burde??

- Hvorfor spiser jeg HELE posen med smash, når jeg er delvis kvalm etter 3/4?
- Hvorfor tar jeg spile-bher i vaskemaskina når jeg vet at de ryker 100000 ganger fortere da?
- Hvorfor dro jeg ikke på trening i dag heller?
- Hvorfor leste jeg ikke alle leksene mine?
- Hvorfor strøk jeg ikke duken, før jeg la den bort?
- Hvorfor fylte jeg ikke bensin FØR tanken var tom?
- Hvorfor skrev jeg ikke middagsplan for hele uken?
- Hvorfor "glemte" jeg å spare penger denne måneden også?
- Hvorfor ble bilvask byttet bort med sofasliting?

Åhhhh krysser fingre for at det er flere enn meg som tar slike dumme valg asså. 
Jeg VET jo hva jeg burde, men jeg får det lissom ikke helt til!!!

1 kommentar:

  1. Haha.... En del av de samme tankene har nok surra her også,og jeg er ganske sikker på att det er flere av oss :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...