mandag 2. januar 2012

Østfold jul 2011 - innbrudd

Jeg har dessverre ikke bilder fra østfold julen vår. Vet ikke helt hva som skjedde, men vi dro - vi spiste og lå - vi dro!!! Japp det var faktisk ikke veldig mye annet.


Men 1.juledag fikk jeg en litt spesiell telefonsamtale. Jeg eier en leilighet i Østfold som jeg leier ut til et par hyggelige gutter. De ringte meg på kvelden 1.juledag med følgende beskjed.
Ehhhh låsen på døra inn til leiligheten er ødelagt, og vi kommer ikke inn. (nå skal det også legges til at gutta er musikere og de ringte kl 20, samtidig som de skulle på scenen og holde konsert kl 21 og alle instrumentene lå INNE i leiligheten. Gutta fikset det med instrumenter og overnatting selv den kvelden - puhhh......stakkars folk)

Så 2.juledag måtte jeg BRYTE MEG INN I EGEN LEILIGHET. Dette var en noe spesiell følelse (jeg fikk imidlertid følelse av at samboer syntes dette var veldig gøy - og han var litt for flink???!!! Bør jeg bli redd??)

Men snille låsesmeder i Halden dukket opp 1.juledag og reparerte låsen vår. I tillegg ville han IKKE ha betalt siden det var jul (jeg trodde at netttopp siden det var jul, så ville han ta superbetalt, men neida). 
Så tusen takk til LÅSGRUPPEN i Halden

2 kommentarer:

  1. såpass..det var litt av en start på det nye året. Men veldig snilt av han låsesmeden da:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...