mandag 16. januar 2012

Hva er oddsen???

Se for deg følgende scenario:
- Du er ute og går en tur en helt vanlig søndag.  Mens du spaserer sakte bortover og nyter en etterlengtet fridag, synes du at du hører en litt redd katt i det fjerne.
- Plutselig kommer katten dalende OVENFRA og smeller deg i bakken!!!


Beklager om jeg fornærmer noen, men jeg måtte faktisk LE litt når jeg leste denne artikkelen. Jeg synes grusomt synd på både dama og katten (litt mindre synd på de som evt kastet ut katten)
Men hvor stor er sannsynligheten for at du får en katt i hodet på gåtur a????? Dette må ha skjedd på fredag - da var det fredag den 13.januar.

Jeg har fått måkebæsj i hodet, millioner med regndråper og et bananskall (men det var mest ei venninne som kasta den, og som BOMMA totalt på det ho skulle treffe) Men jeg har heldigvis aldri blitt truffet av en katt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...