onsdag 4. januar 2012

Planer for 2012

Jeg har faktisk ingen rene nyttårsforsett. Kansje jeg burde ha dette?? Jeg vet ikke.....tror ikke det spiller noen rolle når man legger nye planer jeg - det trenger ikke være når det nye året kommer.
2011 har vært et bra år på utrolig mange måter.


Så hva kan 2012 bringe med seg??

  • Jeg har mange spennende faglige utfordringer fremover. Jobben byr på nye oppgaver, ansvar og krav om faglighet - noe som er veldig gøy, men også krevende. Men jeg GLEDER meg virkelig til å lære mer, få enda mer erfaring og bruke erfaringene videre.
  • Jeg vil ut og reise mer igjen!! Da jeg var singel var det å reise min hobby og prioritet. Ikke at jeg har vært så ekstremt mange steder, men jeg har vært litt rundt omkring og jeg elsker det. I 2012 skal jeg reise mer igjen. Dette gjelder turer med hele gutte-huset, meg og samboer og bare meg. Jeg trenger slike turer, og jeg koser meg!
  • Jeg skal bruke mer tid på venner og familie. Og da mener jeg ikke nødvendigvis å reise på besøk - nei mer å ta en telefon ekstra, eller sende et lite kort. Jeg var så utrolig mye flinkere på dette tidligere, og det er noe jeg liker å gjøre. Tidsklemma er absolutt ikke en unnskyldning.


Sånn.....tror jeg stopper der!!! Det skal være realistisk også!! For i tillegg til det over, skal jeg selvfølgelig bli millionær, supertynn, sprek som fy OG jeg skal klare å gå i spagaten!!!! SELVFØLGELIG!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...