søndag 29. januar 2012

Gjemsels-nisser

Har dere slike hjemme hos dere??


Du vet - når du er ferdig med å rydde bort jula. Stablet kassene skikkelig opp på loftet, og tusler ned igjen svært fornøyd med egen innsats. DER....ja DER oppdager du en liten nisse som du har glemt, og som du stuer bort i et skap fordi du ikke orker å gå opp på loftet en gang til.

Plutselig ser du en liten nisse til.....utrolig hvordan de blir som kameleoner og blender inn i gardiner, leker eller andre pyntegjenstander.

På torsdag fant jeg en ny nisse - utrolig at jeg ikke har sett den, for den har vært rett forann nesa mi nå i flere uker - midt på KJØLESKAPET satt en magnetnisse!!! Jaja, jeg fikk den nå bort før det var februar da!! Så får vi nå se - om det dukker opp en gjemselsnisse til!!

3 kommentarer:

  1. Mine to magnetnisser hang også på kjøleskapet en stund før jeg så dem :)

    SvarSlett
  2. Siste nisse ble funnet før helga, heldig for den(og meg) at eskene ikke har kommet seg tilbake på kottet enda.. ;o)

    Hei, forresten. Fant bloggen din på en bloggrull her, ser ut til at vi hører til i samme kommune.

    SvarSlett
  3. Jeg har to magnetnisser som har hengt på oversiktstavla vi har i gangen i over to år.
    Og de skal få henge der også, går jeg ned med de nå finner jeg de aldri igjen;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...