torsdag 12. januar 2012

Snorker damer???

(google.no)
Jeg snorker faktisk IKKE!!!! Jeg har aldri opplevd at jeg selv snorker, og er derfor hellig overbevist om at jeg kun lager søte sovelyder når jeg er i drømmeland.
Samboer derimot HAN snorker!!! Men ikke nok med det, samboer påstår at jeg snorker som et UVÆR???

Asså, hvem??? jeg????? kan jeg da ABSOLUTT ikke tro!!

Men innimellom opplever jeg at jeg våkner av noen mindre elskverdige dytt i ryggen og en trøtt stemme som sier "Eva jeg får ikke sove, du snorker no så jævli"

Men frem til nå har jeg heldigvis kunne skylde på forkjølelse, tette nesebor, mer forkjølelse....men jeg går snart tom for unnskyldninger!!
Snorker du???

6 kommentarer:

  1. Vel.... alt er relativt.. ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg snorker Eva. Det har min kjære bror fortalt meg opptil flere ganger. Det er bare sånn det er. Jeg tenker, snorker du, betyr det at du sover godt og er i live! :) Ingen lyd kan fort bli skremmende tenker jeg :)

    SvarSlett
  3. Klart damer snorker, men bare gravide Randier snorker :p

    SvarSlett
  4. HÆ??? Snorker... NEI! KUN hvis jeg er veldig forkjølet;););)

    SvarSlett
  5. Åhhhh hvor jeg er glad i dere damer!!! Det er jo "INGEN" som snorker her!! Akkurat som jeg trodde :))))

    SvarSlett
  6. Snorker aldri! Lager kun søte enhjøringlyder, og hvis jeg ved et uhell skulle prompe på natta kommer det kun søte sommerfugler.
    Og hvis min kjære påstår noe annet, ja da får'n bare legge seg på sofaen :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...