tirsdag 24. januar 2012

Og jeg trodde JEG hadde mye energi...

Etter mitt facebook-stunt (som du kan lese om HER ) så har jeg jo måttet forflytte kroppen min fra sofaen og til Maxtrim et par ganger. Og selv om jeg trolig kan ha skremt de andre litt med pusting som kan virke livstruende - så har jeg reist hjem med god samvittighet, og med et smil om munnen.

På lørdag var det heller ikkeno unntak. Nå skal det sies at gruppetreningen som jeg havnet på var LANGT over mitt nivå i forhold til kondisjon og utholdenhet, men jeg deltok så godt jeg kunne og var svett som fy når jeg var ferdig.
Men jeg må bare bøye meg i støvet for denne instruktøren!!! Jeg har trent på ulike steder tidligere, og ofte blir jeg så IRRITERT på instruktøren fordi de er så forbanna happy og spretne. De fyker rundt som noen barbiedukker med LITE forståelse for denne potetsekken på bakerste rad, som har mer enn nok å holde seg gående.......
Men på lørdag var jeg bare mektig imponert......tempoet var høyt.....svetten silte av de fleste, og røde kinn var byttet ut med tomathoder. Vi pushet oss til det ytterste, og når jeg kjente blodsmak i munnen og svimmelheten komme - så løper denne dama rundt som en spretten bompibjørn og roper energisk til alle sammen (og IKKE på noen negativ måte) ho klarer jaggu å få meg til å pushe meg enda et bitte lite hakk, og det gjorde jaggu alle de andre rundt meg også!! Jeg bøyer meg i støvet - makan for ei dame!!! Jeg har ikke ord. DEN ENERGIEN VIL JEG HA OGSÅ!!!!!

.....nå skal det sies at jeg lå med skallebank resten av den kvelden, og det relaterer jeg jo til denne dumme dama!! Men om 14 dager SKAL jeg visst tilbake igjen. Jeg var nemlig så teit at jeg gjorde jaggu en ny avtale med en av de andre spretne damene - og avtaler prøver jeg jo å holde!!!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som har begynt å trene og at du tørr og bli med på slike felles treninger.
    Når det gjelder slik Energi så får man mere energi av å trene. Jo mere jeg trener jo mere energi får jeg i alle fall.

    Lykke til videre med all trening.

    SvarSlett
  2. Synes du er flink jeg Eva, det blir bare bedre og bedre:) Husk, vi har alle vert der!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...