lørdag 31. desember 2011

Hæppi nju jer!!!

Da er vi inne i siste dagen for 2011. Lurer på når jeg kommer til å klare å skrive 2012 (jeg pleier nemlig å være litt treg på slike ting......gode vaner, vonde å vende)

2011 -jeg kunne sikkert ha laget en kavalkade, jeg burde sikkert det... 
Men det får faktisk seriøse bloggere, NRK og kongen ta seg av. 

Jeg ønsker dere alle er riktig godt nytt år!!! 
Kos dere med venner, familie, hunden, julegrana eller vodkaflaska!!!

Vi er klare for julefeiring med dinosaur og slikt - så da er vel alt som det skal være!!!

Vi sees til neste år!!

HÆPPI NJU JEEEER!!!

2 kommentarer:

  1. Håper du og dine har hatt en god kveld,
    ønsker dere alt godt i 2012, og gleder meg til å følge deg videre.

    Nyttårsklem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Håper dere hadde en fin feiring:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...