mandag 9. januar 2012

Så var det dette med den røde blinkingen....

Jaja, så kom den fine hvite lappen i postkassa!! Den som jeg lissom har ventet SÅÅÅÅÅÅÅÅ lenge på. 
I romjula kom den, og LYSTE mot meg. Jeg følte egentlig at til og med konvolutten lo av meg der den lå i postkassa ensom og forlatt.


1600,- i bot KUN fordi jeg var litt uoppmerksom i en tunell.
Jeg som pleier å være så flink :( 
Jada, jeg vet at dette kun er min egen skyld, og jeg skal betale når regningen kommer!!

Hører jeg kronerulling eller??? Passer LITT dårlig med bot nå rett etter jul haha.

2 kommentarer:

  1. Uuuuuuuflaks!! Fyttikatta... Sure penger, ja...

    SvarSlett
  2. Å, den bota;-)
    Passer ille dårlig med slike "uforutsette utgifter" i januar ja;-)

    (men jeg må bare smile litt likevel - og det er ikke vondt ment;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...