fredag 13. januar 2012

Eva tøffa seg litt igjen..

Jeg burde trene mer!!! PUNKTUM!!!
Jeg er veldig lat i perioder samtidig som jeg er aktiv og energisk. Høres kansje litt rart ut, men jeg tror at om dere spør mine nærmeste - så svarer de at det stemmer!!

Jeg har treningskort på Maxtrim her på Frøya, men jeg må nok si at det har vært DYRE treningstimer ut fra hvor mye jeg har brukt det.  Jeg kjenner meg selv - jeg vet at jeg må ha gjort en avtale med noen for ellers dukker det opp en million gode unnskyldninger for å IKKE dra på trening:

  • Jeg må vaske gulvet
  • Jeg skal lese lekser (men som jeg ikke får gjort)
  • Jeg er sliten
  • Jeg vil være sammens med samboer
  • Jeg drar i morgen

.....etc etc etc

Men jeg er ganske flink til å dukke opp på trening dersom jeg har gjort en avtale med noen. Så etter jul sendte jeg ikke mindre enn TO meldinger til ulike venninner om å dra på trening - BEGGE SVARTE NEI!!! Ergo, jeg var absolutt ikke på trening (egentlig pusta jeg sikkert lettet ut også)

Det er jo da jeg får den gode ideen å legge ut dette på facebook:
Tenker jeg kommer til å angre dette her men: Jeg trenger noen Maxtrim-venner som kan dra meg med når jeg har en million andre unnskyldninger for å dra. Noen som vil ta ansvaret?? (Ps spinning dør jeg på, men jeg er villig til å besvime for bedre kondis hehe)


Og for å si det sånn: FOLK BESTEMTE SEG FOR Å TA ANSVAR!!!!!!
5 stk meldte seg umiddelbart til å ta utfordringen, og noen bestemte seg visst for at dette skulle utnyttes maks. Så her sitter jeg da - jeg har to steder på kroppen som ikke gjør vondt, det er nesa og fingrene. Ellers kjenner jeg intense smerter i de aller fleste musklene mine!!


Jeg burde lære meg å holde kjeft - men jeg har nå i alle fall vært på EN trening 
(og flere skal det bli - for de gir seg ikke så lett)

4 kommentarer:

  1. Vi gir oss ikke så lett nei :) Tenk så sprek du blir!!

    SvarSlett
  2. Huff, nå kjenner jeg presset her! :/

    SvarSlett
  3. Hehe.....jeg kommer til å bli superdupermega SPREEEK!!!!

    SvarSlett
  4. Sååå flink du er!! Dette er kjempe bra Eva! :D
    Og du har helt rett, har jeg ingen å være med har jeg også tusenvis av unnskyldninger til å ikke dra.. Merkelige greier!

    Og btw, du er ikke alene om å ha en kropp som drukner i smerter! Jeg dør nemlig litt på meg etter gårdagens trening ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...