lørdag 14. januar 2012

Tid-spare-tips

Jeg har for liten tid...... jeg vet ikke hva jeg har for liten tid til, men jeg vet bare at jeg har for liten tid.
I følge hele verden skal jeg nemlig være stresset og ha mange baller i lufta (noe jeg forsåvidt også har i perioder) så nå tenkte jeg at vi husmødre, husfedre, barn og julenisser kunne komme med tips i en hektisk hverdag, slik at jeg snart kan få spart inn den tiden jeg trenger:

- mitt første ønske er egentlig å finne en hårspray jeg kan spraye hele håret med FØR jeg legger meg på kvelden. Jeg ser for meg at masse spray, gjør at jeg fint kan stå RETT opp dagen etter, uten å tenke på hårstubbene på topplokket. Clynol er kansje det nærmeste????
- Ellers er jeg en svoren matpakkesmører kveldstid, og jeg må legge frem klær til to sjarmerende tvillinger kvelden i forveien.

Hva er deres tips til tidsklemma???

3 kommentarer:

  1. Clynol vil nok gi deg godt hold om du bruker rikelig,
    langt hår og hestehale gjør nok samme trikset;-)
    Mitt tips sånn ellers er:
    bruk natta til det du ikke får tid til på dagen,
    du er stup trøtt hele tiden men du og du så mye tid du får til overs:D
    (et lite hjertesukk etter noen måneder med nattevåk og merkelig døgnrytme;-)

    God klem til deg, håper helga di er fin.
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Enig med Hanne. Bruk natta, trøtt er man jo okke som ;)

    SvarSlett
  3. Nattlige bekymringer er jo bare FANTASTISK :p Finnes ikkenoe bedre enn å våkne etter 2 timer med søvn, etter en laaang natt med evindelig grubling.
    For min del kommer det jo ofte såååå mye fornuftig ut av det hahaha. Eller????? hihihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...