tirsdag 17. januar 2012

Studenten virker ikke..

Det er helt sant - studenten i meg har tydeligvis sluttet å virke!!!
Jeg har jo gått på skole i ganske mange år egentlig, har absolutt jobbet for å henge med - men jeg har allikevel fint klart skippertak og panlegging.



Nå som jeg har blitt MER voksen (men fortsatt føler meg som en drittunge) så burde jeg jo være enda mer struktert og hatt stålkontroll på momentlister, pensum og diverse kapitler. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men jeg HAR SLUTTA Å VIRKE:
Dette er en typisk LESEDAG for Eva. Da har jeg kansje satt av 3-4 timer, og har KUN lesing av lekser på tapeten:
  • Eva koker kaffe
  • Eva finner frem frukt
  • Eva må vaske av bordet før hun setter seg
  • Eva finner frem bøker, skrivesaker og alt hun trenger
  • Eva kommer på at det er hyggelig om man tenner lys
  • Eva oppdager mens hun tenner lys at duken er skitten, så hun legger den til vask
  • Eva ser at skittentøyskurven er full, så hun bestemmer seg for å tømme den på vaskerommet
  • Eva tenker at jeg likesågreit kan starte en vaskemaskin når jeg første er der
  • Eva ser at tørketrommelen er ferdig
  • Eva bretter sammen klær og legger de på plass
  • Eva finner tilbake til plassen sin
  • Eva oppdager at oppvaskmaskina er ferdig
  • Eva rydder ut av den
  • Eva tenker at hun bør ringe samboer og forsikre seg om at han husker å kjøpe ost og kjeks til i kveld
  • Eva oppdager at kaffekoppen hun fylte opp i sta nå består av kald kaffe
  • Eva tenker at hun er litt sulten, og at hun skal ta litt mat til brødskiva si
  • Eva sjekker facebook mens hun spiser
  • Eva finner plassen sin igjen
  • Eva leser 2 sider før hun hører en bil i gårdsplassen
  • Samboer kommer hjem - huset fylles opp av folk - og lesetiden er over!!!!!
HJEEEEEEEEELP!!!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...