mandag 23. januar 2012

Så romantisk at jeg DØØØØØR!!!!

Følgende underverk klarte jeg å lage helt alene til samboer!!! 
Er det ikke supernusselig-plusselit-nuff??????


Her snakker vi kreativitet eller???

Masse jordbær, skåret med romantisk elskverdighet.
Jeg har kokt vann helt alene, mens jeg rørte sensuelt ut gelepulveret!!
Fylte min nydelige hjerteform først med mine elskverdige jordbær.
Sakte helte jeg fra 2 meters hold ned gele, slik at de dekket de fantastiske jordbær!!!
Kjøleskapet passet formen varsomt mens jeg........sikkert sjekket facern, klødde meg i rompa, spiste sjokolade eller vasket klær!!


Tadaaaaaaa

Dere må si at dere er imponerte hæ??????
Samboer gav nemlig fra seg et fnys og lurte på om han MÅTTE spise dette.
(han er ikke så glad i gele egentlig hehe)

Synes jeg skal få cupcake-poeng for denne her asså!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe, utakknemlige samboer.. men... jeg tror jeg hadde TENKT det samme.. :-D Soooryyy.. :-D

    SvarSlett
  2. Okei, kan JEG bli din nye samboer?!?!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...