søndag 20. januar 2013

Piiip....piiiiip.....piiiiip

Bloggen lever, men den fikk seg en pause på et par dager igjen. Rart det der hvordan man plutselig IKKE har en eneste ting man har lyst til å formidle for omverdenen.
  • Ikke at jeg plutselig hadde sluttet å gjøre rare ting - for det skjer kontinuerlig.
  • Ikke at jeg ikke hadde temaer jeg ønsket å skrive om - for det hadde jeg.

Jeg bare orket ikke skrive!!

Blogging tar mye tid, det er drømmeverden min. Det er gøy å skrive innlegg, og det er utrolig gøy å lese om hverdagen til alle andre rundt om i blogglandia. Samtidig tar det TID!! Jeg har det forsåvidt ikke travelt for tiden jeg. Samboer er på jobb, og gutta er hos mamman sin - så jeg har huset for meg selv, og nyter egentlig late dager med altfor mye kaffe og boklesing.
Men noen ganger så er faktisk det nok.

- jeg ser nå at dette babbelet ikke vil ha noen konklusjon, eller en fantastisk avslutning. Men jeg er tilbake litt igjen. Jeg har bare hatt det så travelt med å ligge på sofaen, se tv (grine etter hver gang vi møtes) lese boka mi (folket på innhaug IGJEN) drikke vin og være EVA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...