tirsdag 1. januar 2013

Nyttårsforsett


I år som i fjor, skal jeg jaggu dra igang noen suverene nyttårsforsett. Jeg liker ikke de standard forsettene, så jeg vil ha mine helt egne. 2013 blir et bra år.

Nyttårsforsett for 2013 er herved:
- Mer SPONTAN sosialisering i form av kaffebesøk, lunch og middagsbesøk/gjester
- Jeg skal skrive flere brev (ikke mail, ikke sms......flere brev)
- Jeg skal ringe flere telefoner til folk jeg er glad i (ikke mail, ikke sms)
- Jeg skal lære meg å bruke symaskin - denne måtte jo bare komme, etter en forbanna gardinfadese tidligere i desember. Mamma har derfor tatt ansvar og jeg har nå arvet mormor sin symaskin!

Sånn.....så dersom noen faktisk ønsker å bli inkludert i mine nyttårsforsett, så bare kommenter under. Kansje dere får et brev, hjemmesydde puter/duker, et overraskende kaffebesøk eller en middagsinvitasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...