søndag 6. januar 2013

Allergiske reaksjoner hos menn og kvinner!

Tenkte jeg skulle dele min visdom med dere. 
Dette kan gi allergiske reaksjoner hos menn og kvinner 
- og burde i stor grad unngås!




Hos menn:

  • Pyntelys (alle lys skal kunne tennes på)
  • Duftlys (det lukter hubba bubba av alt)
  • Agurk på øya (feeeeemi)
  • Krem som ikke kan brukes til hele kroppen 
  • Jordbærmojito  (man skal visst ikke "voldta" en mojito med å gjøre den rosa"
  • Shampo som lukter annet enn såpe



Hos damer:

  • Oppestående dolokk
  • Brukte sokker som IKKE ligger i skittentøysdunken
  • Duppedingser som er umulig å skjønne bruken av 
  • Den 4. fjernkontrollen som ligger på stuebordet
  • Ubrukelig verktøy som ligger FORANN hammeren
  • Et timelangt program hvor man snakker om fotballkampen man akkurat har sett
  • Bilmotorsnakk


Sånn, da er dere informert og advart. 
Andre ting som fremkaller allergiske reaksjoner i hjemmet deres???

3 kommentarer:

  1. Alle disse tingene stemmer vel her i heimen også;)

    SvarSlett
  2. Jeg lurer litt på om jeg har en del mannlige kjønnshormoner siden jeg er allergisk mot duftlys (og delvis også agurk på øynene...)???

    Ellers så kan jeg bare tilføye at på tv-fronten så får jeg også utslett av selve fotballkampen. Ikke bare det programmet som tar for seg kampen man nettopp har sett....

    SvarSlett
  3. Og likevel trekkes vi mot hverandre;D
    Her i huset er mannen allergisk mot duflys på ortnlig, i alle fall noen av de.
    Jeg er allergisk mot smuler på benken og lurer litt på om mannen er allergisk mot å tørke de opp!!!

    Fin kveld til deg kjære du
    og god klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...