lørdag 26. januar 2013

Kan kroppen få bestemt seg tror du???

Denne uka her har jeg vært mye sliten og trøtt på kveldene. Det har vært godt å finne sofaen, lese i bøker og drikke enorme mengder te. Jeg synes det er godt å være sliten på enkelte kvelder, og nyyter dersom jeg tuller meg i seng litt tidligere enn vanlig for å kunne sove litt ekstra.

Noen av dagene hadde jeg til og med avtalt med jobben slik at jeg kunne starte litt seinere pga at jeg hadde jobbet litt lenger noen andre dager.
Men hva skjer da??? Jo da hopper jeg jo opp som en annen sprettball kl 06.35. Lysvåken og klar for å starte dagen. Det er jo helt umulig å sovne igjen og sove en times tid til. (og dersom jeg skulle sovne igjen, så får jeg det sikkert til hele 2 minutter før klokka ringer)

Næhhh kroppen min er rar sånn. Den er innstilt på å stå opp til ca samme tid, så da stiller den seg jaggu inn til det. Sånn har det IKKE vært før, og det finnes flere innlegg på at jeg ønsker å bli en morgenfugl.
ALT endret seg da jeg gikk over fra turnusarbeid til fast kontortid fra 08-16.
Det har selvfølgelig ikke noe med at jeg har blitt eldre, selv om jeg hører hint om dette. .Dette kan jeg avvise på det sterkeste. FOR TENK!!!

1 kommentar:

  1. The reason for this is because of how persοns loоkup
    for dаta on web pages this sort of as Google and Bing.
    Ѕunbeаm grills аre a quality ѕolution that is
    proԁuced tο final. The morе just one appears to be like at
    sо-referreԁ to as cоmmodіtіeѕ (everyone puгchаѕe bottled wаter lately.


    Look intо mу web-sitе freemail9.net - freemail9.net
    Also visit my page - best toasters at walmart - freemail9.net

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...