søndag 27. januar 2013

Referat fra siste uke....

Jeg aner ikke hvor uka har blitt av. Den forsvant i et så høyt tempo at jeg egentlig blir litt sur.

Mandag: startet vi en ny jenteklubb, med 7 festlige damer som kom hjem til meg for å spise og skravle. Og var det virkelig noe vi klarte, så var det å skravle og flire. Gleder meg utrolig mye til fortsettelsen på denne jenteklubben.

Tirsdag: Langdag på jobb fordi vi har et kurstilbud som jeg er med og arrangerer.

Onsdag : Representerte jeg vernepleien på Yrkes- og utdanningsmessa. Her møtte vi en million flotte festlige ungdommer som skulle bli rådet hit og dit i forhold til valg av utdanning. Jeg vet vi fikk noen mer nysgjerrig på hva en vernepleier er, og det var jo det som var målet. Og jeg humrer ennå av et par gullkorn som disse ungdommene klarer å få trykket ut av seg.

Torsdag: Litt overtid igjen, men så var det STOPP. Jeg var så sulten når jeg kom fra jobb, og da skulle jeg varme bacalao. Enden på visa var at jeg ikke klarte å vente og spiste nesten ut av gryta. Ikke aner jeg om maten smakte godt, men det jeg vet er at når jeg oppdaget at jeg var mett.....så hadde jeg forspist meg BIG TIME. 2 timer lå jeg på sofaen og ikke visste om maten skulle opp igjen, eller hva som skjedde.

Fredag: Vinkveld med skravling på høyt nivå med venninne og tidligere kollega.

Lørdag: en rolig dag, hvor brødbaking stod på planen. Og ENDELIG klarte jeg å gjennomføre det også (planen var å bake på torsdag nemlig....men det funka jo dårlig)

Er det rart uka er hektisk. Men dette var nå min uke!! Nå venter jeg vel egentlig på at samboer skal komme hjem snart. Onsdag eller torsdag ser jeg han,.....og det skal bli så godt!!! Godt å være hjemme alene, fantastisk når han kommer inn døra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...