tirsdag 15. januar 2013

Bobler meg her og der.....

De minste gutta i huset, er hyppige brukere av badekaret. Masse bobler gir masse badelykke (og vått bad) og i Sverige har vi funnet poser med badessalt som gir SKIKKELIG skum som holder leeeenge.

Men i høst fant jeg også noen tøffe flasker på apoteket som skulle gi skum man kunne forme til ting og tang, samt badesåper i farger som man kunne TEGNE med.
Her tenkte jeg at jeg skulle få ekstra stjerner i boka, så de røsket jeg med - og la i premieskuffen (vi spiller bingo litt mer enn andre på vår alder, så det er viktig å ha premier)

Menne.....skuffelsen var stor i alle fall for meg. Å forme skum til en and funket KUN på boksen. det var som å forme krem på boks til hardangersøm......funker like dårlig. Eneste den funker til er å spraye masse skum inn i øra (da vet man i alle fall at de vasker der også)

Og den tegnesåpen, ehhh.....tror kun den har vært festlig når jeg har lagd smilefjes på ryggen og rumpa. Den var jo ikke festlig eller fin i det hele tatt.
Nei takke med til ekte badesalt fra Sverige. 1000 pensjonister kan jo ikke ta feil......det er i harryland kvaliteten og godsakene finnes.





 
PS vet dere hvordan dere får MASSE MASSE skum??? Det viktigste er å ikke slenge oppi ungene for tidlig, men vente så lenge som mulig. Og etter at du har tatt oppi skummet, må du bruke dusjen til å tappe vann.... Jeg lover!!!
Faktisk har jeg aldri gitt bort badeskumtips før.....dette er mitt første

1 kommentar:

  1. Navn på fungerende badeskum?
    Jeg har også funnet ut at å bruke dusjen øker volumet, men det detter ned igjen etter få minutter. Hadde vært stas med skikkelig skumbad!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...