mandag 7. januar 2013

Hva skjedde med julepynten???


I år tok jeg ned (teller inni meg) 5 plastesker fra loftet fylt med diverse julepynt. Jeg lover at alt selvfølgeligvis ikke kommer opp, men noe er fast og som står på akkurat samme plass som de siste årene, mens noe varieres fra år til år.
5 esker med pynt, duker, lys og diverse sirlig pakket og klart for å pynte Oppheim.

Jula er så slutt, og jeg og samboer rydder bort jula og legger de ned i en to tre fire fem seks syv plastkasser. Samboer sukker, jeg forstår INGENTING. Jeg har da kun kjøpt et par nye lysslynger, et par nye lys og kansje noen julekuler (jeg tror også at de nye kulene og stjerna i vinduet er nytt) og julegardiner. Men jeg har jo ikke kjøpt så mye slik at vi nå trenger 7 plastkasser!!

PS er det ikke salg på julepynt nå i januar????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...