fredag 4. januar 2013

Hverdagen er tilbake

Etter en lang jul med masse familiekos, mat, tv-titting og alt som hører jul og nyttårsfeiring til, så har hverdagen nå innhentet oss her i Oppheim.
Det var godt å komme igang med jobb og rutiner igjen, og selv om ikke jeg ikke har slanke/trenings-nyttårsforsett, så må man vel bare innse at man må bli flinkere på området. Det var godt å rydde bort snopskåler, julekaker og julebrus (men lageret vårt er JAGGU stort fortsatt, så jeg må finne på noe lurt så jeg ikke går bananas allerede første helgene)

Jeg tenker tilbake på en fin jul, hvor det er godt å ha besøk av mamma og pappa. Jeg er jo enebarn, og har et stort behov for å ha foreldrene mine rundt meg innimellom. Og i hverdagen bor vi jo 70 mil unna hverandre, så når de endelig er her - så er det så godt.

Men jeg liker hverdagen. Dersom ikke den er bra, så vil ikke feriedagene og helligdagene heller bli bra. Det er flest "grå" hverdager, og dersom det eneste man ønsker er å rømme fra dem, så vil helligdagene bli et hysterisk hyggestress, hvor man MÅÅÅÅÅ kose seg så masse - kosemoseklemog dulle!!

Velkommen hverdag igjen. Vi skal nok bli venner og ganske så enige du og jeg..........litt krangling hører med, men det er fordi du innimellom stikker av med all tiden min. Men vi blir nok enige til slutt.

1 kommentar:

  1. jeg også synes det er deilig å komme tilbake til hverdagen og vanlige rutiner! Jul og andre høytider er super koselig, men kan bli FOR mye kos;)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...