onsdag 30. januar 2013

Åhhhh jeg elsker mr. Ohlson

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har mobbet kjære samboer for hans iver etter å fylle huset med praktiske duppeditter. Det er så mange ganger at det nærmer seg 3-sifret.
Jeg har alltid påstått at menn og duppeditter burde vært forbudt.

.......jeg tror samboer gjorde det med vilje.

Han la igjen Clas Ohlson-katalogen på do!!! Og jeg.....jeg måtte bare ta en sniktitt.

HIMMEL SÅ MYE KJEKT A GITT!!!

Jeg må vente litt med å mobbe samboer vedr. duppeditter!!! Jeg må nemlig kjøpe meg noen selv først. Men etter det...DA kan jeg begynne igjen (bare jeg ikke finner en ny katalog)

1 kommentar:

  1. Er det ikke der Clas Ohlson-katalogen skal ligge da? Er i alle fall der den ligger hos oss - på do altså:D
    Der er mye kjekt på CO, jeg slår alltid lag når mannen skal innom. Men det blir lite duppeditter på meg, det går mest i papir-greier og kjøkkenutstyr;)

    Fin onsdag og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...