lørdag 5. januar 2013

Ny - øyværing prisen

Eva Renate Bøe traff Vebjørn Gullbrandsen på Nettby, og der inngikk de veddemål om at han måtte komme på besøk dersom Fredrikstad havnet høyere enn Rosenborg på tabellen. Resten er kjærlighetshistorie.
Utrolig nok, har jeg blitt nominert til "NY ØYVÆRING PRISEN" her på Hitra og Frøya. Dette er et samarbeid mellom lokalavisa Hitra-Frøya, Sparebank 1 og Eiendomsmegler 1.

Hvem som har nominert meg, er faktisk ikke kjent (for meg) og jeg er både takknemmelig, ydmyk og veldig stolt over at noen har funnet meg verdig nok for en slik pris.
Jeg ble oppringt i mellomjula- på jobb, og var både paff, litt flau og veldig stolt da jeg ble fortalt av journalisten at jeg var nominert, og at han ønsket å komme for et intervju på nyåret.

HER er reportasjen i avisen Hitra-Frøya, som stod på trykk fredag 04.januar.

Premien er på svimlende 20.000

Dersom dere har lyst til å stemme på meg, så må dere sende : HF NY B  til 2399, det koster 3,- pr sms. Man kan stemme så mange ganger man har lyst!

Avstemmingen er ferdig 15.januar


PS JEG ØNSKER VELDIG Å VITE HVEM SOM HAR NOMINERT MEG!!!
Dette ville nemlig ikke journalisten fortelle meg!!

6 kommentarer:

  1. Så moro! Da kom det da noe godt ut av at RBK ikke vant..
    Du har et godt øye for brus og ser jeg.

    Heia deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, og JA jeg er kjent for min gode brussmak hihi

      Slett
  2. For en utrolig fin historie Eva, her ble det mange nnnååååå og så fiiint i stua da jeg leste artikkelen for R:)
    Gratulerer så masse med nomineringen, jeg stemmer gjerne (og masse) på deg og ønsker deg lykke til:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Wow..for en stor heder og ære å bli nominert:)Håper du vinner de 20.000, det har du fortjent:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Absolutt, veldig gøy dette :) OG spennende

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...