tirsdag 29. januar 2013

Jeg mener bestemt at jeg har reddet verden.....

Det føles i alle fall slik!! Det er veldig lenge mellom hver gang, men natt til søndag hadde jeg mareritt BIG TIME!!!
Jeg våknet en eller annen gang på kryss i senga (samboer er på jobb, så jeg har god plass til å snurre rundt) jeg lette etter en bombe tror jeg. Jeg skulle i alle fall finne noe farlig, og jeg hadde kort tid på meg. Noe sier meg at grunnen til denne bombeletingen, var at jeg så på den ELENDIGE filmen Speed rett før jeg la meg. Der er det jo bomber i fleng.
Altså....jeg lette etter bomber. Våkner kjemperedd med dyner og puter i kaos rundt meg!! Var faktisk så redd så jeg skrudde på lyset, fikset senga - og sjekket facebook og spilte et par trekk i Wordfeud før jeg la meg igjen.

Men jeg var jo ikke ferdig......

Et par timer senere var det igang igjen. Et sammensurium av mennesker i livet mitt nå og tidligere har plutselig bestemt seg for å være kjempeslemme med meg (fniser ennå av alt kaoset) Ei venninne hadde stjålet bilen min, og det var noen tyver som skulle ta meg. Jeg måtte løpe (og himmel jeg er ikke akkurat flink til å løpe i virkeligheten, enda mindre i søvne) og det var INGEN som ville hjelpe meg. Alle var opptatt med sitt. Samboer var plutselig borte og jeg fikk beskjed om at han enten var kidnappet eller hadde FLYTTET FRA MEG!!! Jeg mener - det er jo ikke så lett å vite om man er kidnappet eller lei kjærringa??!!

Steike......for en natt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...