mandag 21. januar 2013

Wax on.....wax off....

Til jul fikk jeg gavekort på massasje av fineste samboer. Og jeg har en sånn tendens på at jeg ikke skal bruke slike ting FØR det er en grunn til det. Dette har jeg lissom gått og tenkt litt på, og bestemte meg egentlig for at jeg skulle bruke det snart......men tiden gikk. Men her forrige uke fant jeg ut at NEEEI, du fortjener det like mye nå som senere Eva - så bruk det nå.

Jeg sendte derfor en fin mail til dama og har nå fått time til behandling den 30.januar. "Problemet" er jo at jeg skal vokse legger, nappe bryn samt få massasje. Og hva jeg skulle ha - det har jeg visst lenge. Derfor har jeg ikke shavet leggene i frykt for at jeg PLUTSELIG skulle få time hos snille dama.

Så hva i huleste gjør jeg nå da??? Jeg har legger som ser ut som pelsdotter, og ennå er det 10 dager igjen. Shaver jeg de nå blir hårene litt for korte, og det blir kansje vanskelig å få vokset dem.
På den andre siden, VENTER jeg med å shave - føler jeg at jeg nesten må forklare for dama, for det sere jo ut som jeg har spart til kinafletter på leggene.

What to do.....what to do!!!!

Men snart skal jeg vokses, poleres og nappes!!!! Jeg gleder meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...