lørdag 25. februar 2012

Eva har fantastiske venner

Innimellom alt svaset mitt, så har jeg jo fått noen flotte folk til å fortelle sine historier. Noen har historier jeg blir trist av, stolt av, glad av og overveldet av. 

Historiene dems er så unike og spesielle, at jeg synes de bør leses igjen og igjen!!! Vi har mye å lære av dem, og mye vi kan tenke over!!!

Trykker du HER kan du lese om Idar , som er født jente men som nå endelig er gutt!!!!!


Renate skrev HER om hvordan hun oppdaget å være gravid som 17-åring


Flotte Ann Jeanette skrev HER om hvordan det er å være "psykiatripasient"


Tøffe Stine forteller om sitt liv som HEDNING


Eileen satset ALT på kjærligheten og flyttet til Frankrike til mannen i sitt liv 


Jeg har også ei venninne (som ønsker å være anonym) som HER beskrev hvordan det er å ha en bror som er narkoman!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...