søndag 12. februar 2012

Når alt føles feil!!

Ida er jenta som bodde et par km unna meg da jeg gikk på barne og ungdomsskolen. Hun var ett år yngre enn meg, og selv om vi ikke har hatt mye kontakt - så har vi alltid kjent hverandre.

Ida er ikke lenger jenta som bodde et par km unna meg....hun......HAN er nå gutten som bodde et par km unna meg!! Ida heter ikke Ida lenger - han heter Idar!!
Hvordan er det å leve halve livet som feil kjønn?? Hvordan har du det da?? Hva sier de rundt deg??

Jeg spurte jeg....har du lyst til å fortelle leserne mine og meg om hvordan du har det, og hvordan dette har vært??? Svaret var JA!!!
I morra legger jeg ut et helt spesielt innlegg som flotte Idar var så snill og skrev til meg. Han har nå vært gjennom en laaang prosess som innebærer lege, psykolog, sykehus og hormoner - men han er snart i mål....snaaaart!!!

2 kommentarer:

  1. Det gleder jeg meg veldig til å lese.... Tøffe Idar, det står det respekt av:-)) Mona

    SvarSlett
  2. Det Idar har gått igjennom er umulig for oss å forstå. Men at det må ha vært tøft, det tror jeg. Gleder meg til å lese, slike avgjørelser står det respekt av!

    En fin søndag til deg Eva,
    og en god klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...