fredag 17. februar 2012

Bra service??

Husmornerden i meg har fått en forkjærlighet for Durance-vaskeprodukter. Jeg VET at det er litt sånn rosablogging på høyt nivå her (Ronny påpeker dette sikkert snart) Men produktene lukter så veldig nydelig.


Vaskemiddel og skyllemiddel med lavendel er uten tvil favoritten. Når jeg vasker sengetøy med dette og henger det opp til tørk - lukter det deilig, rent og fransk over hele kjelleren vår!! Jeg har nå utvidet med strykevann (hahaha jeg vet...ikke si noe) og vaskemiddel for gulv og oppvaskmiddel. Strykevannet er imidlertid ikke brukt - såååååå ofte stryker jeg jo ikke!!! Men jeg har i alle fall strykevann (hører jeg husmorpoeng???)

Det er sikkert maaaaange steder man kan få kjøpt disse produktene, og hvor det er billigst og slikt - det skal ikke jeg gi svarene på. Jeg har i alle fall kjøpt mine produkter hos Lunehjem. De er raske og det har alltid fulgt med en liten hilsen gratis - sist fikk jeg 4 sinkhjerter, som kan brukes til pynt, advent, merking av urter etc.
Imidlertid - når jeg fikk varene mine sist, så var de godt pakket inn i både plast og silkepapir, og i esker. Men noe hadde skjedd underveis, så den ene flasken hadde sivet bitte litt. Det var såpass lite at det ikke var noe problem for meg, og jeg ville ikke sende de i retur. Jeg valgte imidlertid å sende en mail om dette til dem, slik at de fikk tilbakemelding på at det hadde skjedd.
Etter 3 dager fikk jeg ny hilsen i posten - et nydelig bokmerke, som et plaster på såret.

Synes dette er bra service jeg. Jeg opplever så ofte at folk IKKE tar til seg tilbakemeldinger, men bare skyver det over på andre (da har posten gjort en feil, pakken var bra når den var hos oss etc)
Så - skryt til lunehjem fra meg!!!! Sånn liker jeg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...