onsdag 8. februar 2012

Store knekkebrødutfordringer

Jeg har lett for å få dilla på enkelte pålegg, og da går det i det samme pålegget i en lang stund. Stort sett går dette ganske så smertefritt, men nå for tiden har jeg et stort problem.

Det jeg har dilla på nå om dagen er nemlig:
- Knekkebrød
- Ett kokt egg
- En avokado
Dette skal elegant plasseres oppå knekkebrødet og nytes med salt og masse pepper!!

Når jeg er ferdig med måltidet må jeg:
- Finne frem diverse smuler mellom puppene
- Plukke opp et halvt egg som datt på gulvet
- Vaske av avokado som jeg mista på genseren, og som jeg elegant SMURTE utover når jeg prøvde å få den tilbake på det forbanna knekkebrødet!!!

Tips anyone???? 
Jeg er stor nok i kjeften, så tipset bør ikke være at jeg skal bli større der!!!!!

3 kommentarer:

  1. Kan du ikke kline avocadoen utover knekkebrødet først da? Som heftesmurning? Så klasker du egget oppå/oppi?

    Lykke til!

    :-D

    SvarSlett
  2. Vi hadde noen skikkelig smarte smikker til A, i plast med "skål" til å fange opp maten;-)

    Nei Eva, du må nok bare innse at dette er rotemat. Men så er det jo den maten som smaker aller best, så mens du plukker smuler ut fra puppene så kan du jo tenke på hvor godt det smakte.

    Evt. så kan du jo kjøre dobbeltdekker, men det er jo ikke særlig praktisk med knekkebrød.
    Merker forresten at jeg bør begynne å spise mer avocado. Kan ikke huske hvordan det smakte lenger. Godt sammen med egg sier du?

    Fin dag da Eva, og god klem.
    Hanne

    SvarSlett
  3. Du kan jo ha høyhalsa genser mot smuler mellom puppene..men det hjelper ikke mot flekker fra avokadoen.. Du kan jo ha på deg regnjakke.... Eller så har man jo den veloppdragne varianten: Å sitte foroverlent over en asjett.... Da detter ting i hvertfall dit :)
    Uansett så takk for tipset, nå vet jeg hva jeg skal ha til lunsj :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...