tirsdag 14. februar 2012

Bingo


Jahhh jeg vet det finnes noe veldig pensjonistaktig over BINGO, men jeg må faktisk innrømme at det var en veldig hyggelig søndagsaktivitet. Spillet ble tatt frem etter at vi hadde hatt noen timer ute i snøen på rattkjelke, middagen (kjøpepizza) var fortært og vi skulle ha en fin avslutning på kvelden.

Jeg fant et billig BINGO spill i bokhandelbutikken på Værnes flyplass sist jeg var der, og denne ble godt tatt imot. Et par billige premier kjøpt på Nille ble lagt i en pose......og så var spenningen i gang. Vi var absolutt ikke i tvil når noen fikk BINGO (og det tror jeg kansje ikke naboene var heller) for dette måtte hyles ut med iver og glede!!!!!

En fin aktivitet for både små og store!!!

Og selve premiene var absolutt ikke det viktigste - men at det var hemmelige premier i en pose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...