søndag 5. februar 2012

Jeg er ingen kokk...

Jeg er forbanna!!! Rett og slett forbanna.


Her lager jeg en nydelig pastasalat til kveldsmat (og til lunch dagen etter - hvor flink er jeg ikke da lissom)
Deilig salat, kylling, fetaost og deilig dressing - ja og pasta da!!! Blandes godt, og jeg er klar for å nyte. Jeg er veldig glad i salat, og var superhappy for at jeg hadde klart å planlegge såpass godt at jeg skulle ha med på jobb dagen etter.


........og har tydeligvis IKKE kokt ferdig pastaen!!!! Her snakker vi nedtur når jeg satte meg i sofaen klar for å kose meg med salat og en episode av Criminal Minds (elsker dvd bosken min hihi)

Skuffa skuffa skuffa......her snakker vi amatørfeil asså (Ja jeg var sulten, og det forklarer kansje litt...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...