torsdag 23. februar 2012

En stor utfordring

Dialog mellom Eva og et stk syk 6-åring!!!

6-åring: Eva kan jeg låne telefonen din?
Eva: Hvem skal du ringe til da?
6-åring: Tussi
Eva: TUSSI???
6-åring: Nei, Tooji
Eva: Skal du ringe til han som sang på tv?????
6-åring: Ja
Eva: Hva skal du snakke med han om da???
6-åring: Om han vil komme og drikke kakao fra den nye lynet mq queen thermosen min

Eva har litt vansker med å forklare at jeg verken har telefonnummeret til Tooji, eller at han trolig bor såpass langt unna at han ikke vil komme til Frøya for å drikke kakao. Men jeg synes nå at det var en veldig søt invitasjon!!

Vet dere ikke hvem Tooji er?????

1 kommentar:

  1. Hehe, fantastisk initiativ! Jeg synes ærlig talt du skulle ha sport opp nummeret hans!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...