onsdag 1. februar 2012

Hvor er plastblomsten min??

JAAAAA Eva har plastblomster - faktisk både inne og ute!!!
(ok, dette er bilde av ekte blomter - asså.....jeg kan da ikke legge ut et bilde av plastdingsa??)

Jeg har noen nydelige falske orkideer på tenåring sitt bad og mitt vaskerom, og så har jeg noen grønne greier stående på gjestesoverommet og igjen vaskerommet (vaskerommet er MITT og der pynter jeg og diller)

POENGET Eva (sporer da aaaaaaldri av jeg...) er at jeg også UTE hadde en nydelig grønn greie som hang så fint ved inngangspartiet. Dette partiet står nemlig under tak, og jeg husker da ikke på å vanne!!!! Og så lenge naturen ikke tar ansvar, må det bli plast.

Men så har det seg nå slik at det har vært noen sjarmerende stormer på besøk de siste månedene, og her om dagen når jeg skulle dra på jobb oppdager jeg til min stoooore forferdelse at : HVOR POKKER ER BLOMSTEN???!!!!!
Her snakker vi om en tung plastblomstting, som står under tak og rundt denne er gårdsplassen vår (det er altså FÅ muligheter for å stikke av - spesielt om man er en blomst) Men borte er den, og borte blir den....
Så jeg lurer på.....er det noen på Hamarvika/Sistranda som har funnet den knæsje plastdingsblomsten min??? Jeg vil gjerne ha den tilbake. Den er kjøpt på IKEA, og selv om den både er billig og stygg - så har jeg ikke lyst til å bruke enda flere penger på billige, stygge plastblomster.

KOM HJEEEEM BLOMSTEN....KOM HJEEEEEEM!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...