torsdag 16. februar 2012

Valentinesday

Ohhh jeg vet jo at som blogger, så burde jeg sikker ha skrevet side opp og side ned om mine elskverdige forsøk på å få til den perfekte Valentinesdagen for min kjære samboer (han har så absolutt fortjent det)
Men her kommer innlegget to dager etter selve dagen, og så veldig romantisk nussepluss det finner du nok ikke.

Men joda, samboer fikk et fint kort kjøpt på nille med søte bamser på (noe jeg VET han egentlig hater)
Han fikk en rull med lovehearts (som et stk tvilling la sitt beslag på)
Samt 3 søte sjokoadeting, med romantisk motiv!!! (som han ikke liker, som jeg selv kan spise neste uke)

Jeg synes jeg skal ha kreditt jeg!!!

Og om jeg fikk noe av samboer????
Nei!!!! men det var jeg jo FULLSTENDIG klar over selv, så jeg printet ut et valentineskort fra PONDUS siden (som forsåvidt var alt annet enn romantisk) og som lå inne i kortet samboer fikk av meg. Når han åpnet kortet smilte jeg lurt og sa at det ene er til meg, for jeg regnet med at han hadde glemt det!!!!
Han holdt på å daue av latter av Pondus-kortet, og resten av det han fikk til seg selv......næsj det tror jeg ikke han egentlig fikk med seg en gang hehe.

Men han lagde nydelig middag til meg på kvelden når jeg kom fra trening!!!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...