fredag 25. mars 2011

Eva lurer på......

I min hverdag er det stadig små ting jeg lurer på. Det er ofte ting jeg ser, leser eller hører som jeg ikke helt får til å stemme. Så da lurer jeg, tenker og filosoferer.

Men så slo det meg. JEG HAR DA EN BLOGG. Det er da ikke umulig at dere der ute har noen svar, eller tanker rund de små tingene jeg ikke har skjønt.

Så nå trenger jeg deres hjelp til et par ting:

  • Vi ser stadig på reklame for diverse skjønnhetsprodukter, at damene ligger i flotte boblebad med hårmasker og agurk på øya. Oki, her er jeg fortsatt med......men så kommer det jeg ikke skjønner, og oppi dette DELIKATE vannet som hun nå ligger og dupper i, skal hun så SHAVE LEGGENE??? Vil det si at hun barberer leggene i det vannet som hun så delikat skal ligge i??? Tar hun bikinilinja samtidig også?? Flyter det kjønnshår rundt den DEILIGE hårmasken og agurkøya????

  • Det er makrell i makrell i tomat, det er tomater i ketchup, det er appelsiner i appelsinjuice, det er tyttebær i tyttebærsyltetøyet.  HVA POKKER GJØR EN LITEN GUTT PÅ UTSIDEN AV LEVERPOSTEIBOKSEN????????

  • Påskepynten er i full gang, og noen snakker så fint om søte kyllinger, høner, fine påskefarger og egg. Farger dere høna deres gul te påske??

På forhånd takk for hjelpen!!

3 kommentarer:

  1. Det er antagligvis guttelever i leverposteien..kanskje litt gutt også, de sper jo alltid ut matvarene med noe....

    Dama er sikkert ferdig med det deilige badet, så så fort hun er ferdig med leggene så tapper hun ut badevannet og skyller seg i dusjen. Regner med at det er da hun også tar bikini linja.

    Farger du ikke høna di gul i pasken???? Det er da noe ALLE gjør. Helt normalt. Løp og kjøp farge.

    Sånn..da regner jeg med at du har slått deg til ro nå når du har fått svar. Er det noe mer du lurer på så bare spørr..:)
    Eirin

    SvarSlett
  2. Takk for at du tar ansvar og oppklarer litt for meg Eirin!! Det er så mange spørsmål jeg lurer på hehe.
    Jeg gleder meg vilt til jeg kommer i butikken og spør "jeg vil ha gul hårfarge te påskehøna mi"

    SvarSlett
  3. fantastisk! ler høyt:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...