torsdag 20. oktober 2011

Elsk - hat forhold

Jeg har noen slike forhold jeg (heldigvis ikke til samboer, han går faktisk kun under elsk -forhold)

Men jeg har noen ting jeg bare må elske, og samtidig hate:

  • Fysioterapeuten min f.eks er et meget godt eksempel på dette. Les tidligere innlegg om dette ved å trykke HER. Det er dama jeg intenst ønsker å slå innimellom, men som jeg også gledet meg til å komme til. Hun har nå sluttet, så jeg må nå gå inn i et nytt forhold - gruer meg allerede.
  • LØK!! Elsker løk - hater å grine når jeg kutter løk, samt at jeg tåler det veldig dårlig. Men jeg elsker smaken!!
  • Smash - ELSKER sjokkis - hater at det er usunt!!
  • Søndager - den dagen er på vei til å snu seg litt bort fra mitt hat-forhold. Men alle som har vært single har et hat forhold til denne dagen, samtidig som vi alle elsker å ha fri!
  • Og det jeg mest elsker/hater er STØVSUGEREN. Den er genial rett og slett, men jeg HATER jo å støvsuge. 
Rare greier dette her.....noe du har et slikt forhold til???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...