onsdag 12. oktober 2011

Pasta carbonara med chorizo

Samboer lager verdens beste pasta carbonara MED chorizo!! (jeg har alltid likt pasta carbonara, jeg ELSKER chorizo = dynamitt pastarett)
Så her om dagen hadde jeg lagt på sjarmørsmilet og bedt min kjære om å være så snill å lage det til meg, og han er jo så snill.....så JODA det skulle han.

Så mens han skulle lage mat, så fløy jeg rundt som en irriterende papparazzi for å forevige hans kulinariske rett. Poenget er at jeg er en plagsom fotograf, jeg er elendig på å ta bilder - samtidig som jeg var SKRUBBSULTEN. Mm dette var kansje den beste kombinasjonen. Men uansett......mat ble det, bilder ble det...og jaggu kommer ikke oppskriften også!!!

  • 1 pk tagliatelle
  • 1 chorizopølse
  • 2 hvitløksbåter
  • 2 dl kremfløte
  • 2 dl revet parmesan
  • 2 stk eggeplommer
  • 1/2 ts pepper
  • 2 ss basilikum 
  • 2 ss sitronsaft
Og siden samboer et par ganger tittet MEGET oppgitt på meg, så ble det lissom bare til at jeg fikk tatt bilder av ingrediensene (akkurat som om jeg ikke helt tror dere vet hva basilikum er lissom) Men shit au....nedenfor er det bildedryss med ingredienser......







Nå skal det sies at når retten endelig var klar, så var jeg så sulten og gleda meg så masse. 
Så det var ikke snakk om å dandere maten fint på et fat og nyte med et glass vin. 
Nei det ble klæsja opp i en asjett og slukt glupskt.
Så selv om det ikke ser ut som en Hellstrøm rett, så smakte det i alle fall det

Mmmmmmmm

Snille samboer <3 skjemmer meg bort han!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...