søndag 2. oktober 2011

Julevask med publikumvri!!

Siden det nærmer seg jul, så er jeg i full gang med å planlegge hvordan jeg skal få unna julevasken på en smertefri måte. Jeg planlegger ofte både ditt og datt, og er helt suveren på å skrive lister. Dog er det sjelden jeg klarer å gjennomføre dagens gjøremål, men jeg skriver bare nye lister senere hihi.


Så kom jeg på at da jeg bodde i Hedalen i Valdres, så skulle jeg ta en liten vask av huset sånn....kansje i starten av november. Jeg hadde våkna tidlig (for en gangs skyld) og var i STORFORM.
Siden julesanger er motivasjonsboost nr 1 for meg på den årstiden, så guffa jeg opp Wenche Myhres julemix og rocka vaskefilla så det joooooooma etter.

Etter 5-10 minuuter hørte jeg et lite kremt bak meg!!!
Der stod stakkars Sissel (ei venninne av meg som jeg delte hus med)
Hun hadde da tydeligvis IKKE dagvakt slik jeg var overbevist om, men neida...hun hadde seinvakt.

Tror ikke hun var meget imponert over min juleduett med Wenche Myhre kl 08.00 på en kveldsvakt-dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...