onsdag 19. oktober 2011

Eva kan ikke spansk

Noe som forøvrig ikke byr på så store problemer i hverdagen. Men akkurat når vi var på Gran Canaria, så skulle jeg gjerne ha ønsket at jeg kunne bitte litt mer.

Den siste dagen vi var der, skulle jeg unne meg litt ekstra luksus. Det vil si at frk.Bøe, slo på stortromma og fikk manikyr, full kroppsmassasje OG en liten hårklipp. Deilig og nydelig rett og slett.

Grunnen til at jeg skulle ønske jeg kunne litt mer spansk, var kansje da damen fint viste meg en BØTTE med neglelakk, og jeg prøvde å finne en dus rosafarge (helst blank, men det hadde de ikke). Mens hun holdt på, så var jo jeg i min egen lille drømmeverden, og sjokket ble kansje litt vel stort da jeg oppdaget hvordan fingrene mine så ut.


Ja jeg vet at bildene er dårlige, men dette er absolutt ingen lys dus rosa farge.
Dette er en heldekkende sukkerfarge, som IKKE får frem noen fin brunfarge på hendene mine.
NEIDA de så møkkete og ustelte ut :(


Samboer tittet med vantro da jeg dukket opp med denne fargen, og lurte på om jeg hadde valgt den helt frivillig.

Noe jeg egentlig hadde gjort..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...