mandag 17. oktober 2011

Hjemme igjen

Da er vi hjemme igjen, etter en deilig uke på Gran Canaria. Jeg kjenner at slike turer virkelig får ladet opp batterier og gjør at man er klar for høst og juleforberedelser.
(hotellet er det du ser på toppen)
Vi bodde på hotellet Riu Vistamar med all inclusive, og det kan absolutt anbefales dersom man skal ha med barn. Husets gutter på 6 år hadde i alle fall mer enn nok å finne på, og i perioder var det nesten ikke tid til å spise verken mat eller is.

Vi voksne hadde også et deilig latmannsliv, men det jeg MÅ klage på er min egen glemskhet. Jeg som hadde såååååå store planer om å få lest litt pensum mens jeg var på ferie. Jeg glemte alle bøkene hjemme jeg. Hadde verken med meg faglitteratur eller skjønnlitteratur. Og det er hun som faktisk ELSKER å lese bøker på ferie!! Jaja, jeg klarte fint å få dagene til å gå allikevel.

I alle fall, vi er back in business....håper alt står bra til med dere alle????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...