lørdag 29. oktober 2011

Barn og humør

Dagens beste lille episode skjedde på butikken:

-Jeg gikk i min egen lille verden, mens jeg beundret julemarsipan, julebrus og pepperkaker som nå har inntatt Rema 1000
En mor med sin sjarmerende gutt på 4-5 år tuslet ved siden av meg, og jeg UTEN Å LYTTE hører følgende sitat
- Mamma, kan vi ha spaghetti og pølse i dag?
- Moren svarer søtt: Nei lille venn, det hadde vi i går det.....i dag skal vi ha kjøttsuppe
Det er da "sjarmøren" utbryter : "Men mamma, såååå flink er du ikke til å lage mat. Lag noe du kan du!!!!!

Hvordan i huleste skal jeg klare å holde meg alvorlig??? Moren tittet febrilsk rundt seg og i det hun oppdaget meg, ble det 2 sekunder med pinlig taushet før vi begge KNEKKER SAMMEN I LATTER!!!!!

Der fikk hun den!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...