søndag 21. august 2011

Kan man krangle med gråstein??

Vi har et nydelig naust som vi kjøpte tidligere i sommer!! Når sola skinner, finnes det faktisk ikke et nydeligere sted å grille. Vi pakker ned grillmat og stæsj (tilbehør) og så slenger vi oss i bilen i 2 minutter før vi er fremme.
Dette gjorde vi også forrige uke. Sola strålte og ett stk tenåring mente at grillingen IKKE burde foregå hjemme, men på naustet. Og det var ikke vanskelig å overtale resten av gjengen.

Som sagt.....grilling på naustet!! Og som den nydelige husmor jeg er (og ikke minst vertinne) så løp jeg frem og tilbake mellom takknemmelige gjester og et par kommanderende tvillinger, for å gi pølse, svinefilet, poteter og grønnsaker.

Det er her jeg plutselig merker at jeg har en fiende!! Asså, ikke bare merker....men MERKER!!! Jeg tar tommelen på venstre hånd og trer så jæv.. hardt inn i en stor gråstein. Med 2 tenåringer, 2 tvillinger, samboer samt mine foreldre som ivrige tilskuere - så klarte jeg å begrense banningen min! Mens tårene stod i øya, klarte jeg å presse frem "jeg skal bare telle til ti" mens jeg snudde meg og forbandt denne jævlige steinen, som faktisk IKKE VISTE SNEV AV ANGER!!!

Så nå da.....4 dager etter, går jeg fortsatt med en vond tommel. Og selv om venstre tommel som oftest ikke er den man bruker så ofte.....så merker man i alle fall veldig godt hva den brukes til.
Eks ta på sokker er forbanna vondt, skru opp bruskorker......

......og selvfølgelig har jeg klart å slå hele hånda inn i veggen fordi jeg bare er så forvirra til tider!!!

Nedenfor tenkte jeg at jeg skulle vise bilder av min stakkarslige tommel, men.....når bildene nå kommer frem - så synes jo ikke blåmerket i det hele tatt :(
Hvordan kan jeg få sympati da??? Men bare så dere vet det, tommelen er blå - og jeg trenger en klem!!!!



2 kommentarer:

  1. Serat den er blå da... Stakkar;o)

    SvarSlett
  2. Usjda.. Man ser det..!!
    Jeg får ikke gitt deg en levendes klem, men hjelper det på med en cyberklem?! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...