fredag 12. august 2011

Favorittkjolen min vil ikke være det....


Jeg har en nydelig grønn kjole jeg kjøpte til et bryllupp, som jeg synes er fantastisk flott.
Det er ikke så ofte at jeg pynter meg sååååå mye, og den kjolen føler jeg meg litt fin i (rett og slett)

Problemet er bare at kjolen ikke er like glad i meg!! 

Da jeg brukte den i brylluppet klarte jeg å bøye meg såpass langt frem, så jeg blottet hele rompa mi for resten av gjestene! Nå skal det sies at de fleste der er venner av meg, og de er vant med at det skjer rare ting med meg - så det var sikkert ikke alle som ble sjokkert over at jeg villig viste frem fargen på trusa og strømpebuksa mi!!

Så i neste bryllupp var jeg særdeles opptatt av at jeg ikke skulle bøye meg fremover slik som sist. Det var nemlig ikke like mange kjente der, og jeg kan jo prøve å begrense rumpe-blottingen min noe.
Så lykkelig klarte jeg meg gjennom NESTEN hele festen, før en bekjent kom med stivt blikk og ba meg rette på kjolen:
Den hadde jeg jo SELVFØLGELIG klart å stappe nedi strømpebuksa forrige gang jeg var på do!!!!

Jaja, rumpeblotting var visst ikke til å unngå i dette brylluppet heller.......godt jeg ikke tar meg selv veldig høytidelig, for begge gangene flira jeg meg skakk og måtte fortelle det til alle de andre som IKKE hadde fått det med seg.

Såhh....flere som vil se rompa mi????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...