tirsdag 16. august 2011

Gaver som gjør meg myk i hjertet

Jeg EEEELSKER gaver (om noen tror jeg hinter etter pakker i posten, så tja......stemmer sikkert det hihi)
Nei, det er gøy at noen setter pris på en, og jeg synes det er stas å få pakker og hilsninger.
Og selv om de små eskene jeg har fått av samboer virkelig får hjertet til å hoppe, så var det ikke helt de pakkene jeg tenkte på nå.

Men i sommer har jeg fått ikke mindre enn 2 pakker, som smelter Evas hjerte.
Pakke nummer en fikk jeg av ei nydelig jente på 8 år som var her på overnatting. Med 30 kroner i lommeboka dro hun avsted med mormoren og oldemoren sin. Når hun kommer tilbake, leverer hun stolt en stor pakke til meg. Når jeg åpner pakken, viser det seg at hun har brukt opp 20 kr (av sine 30) på å kjøpe:
En rosa kopp - hun så jo at jeg drakk kaffe hver morgen når vi spiste frokost.
Og et matchende eggeglass - jeg likte å spise kokt egg på brødskiva mi.
Er det noe rart man blir myk???

Og pakke nummer to, fikk jeg av en tøff bestemt liten krabat - som mente at dette var noe for meg. Jeg og samboer får da hver vår såpe til å ha i badekaret. Jeg fikk et stort jordbær og samboer en KU!!!

Dere må være enig - disse pakkene der er faktisk bare nydelige, og gjør at Eva blir litt ekstra myk i hjertet!!!

Setter dere pris på slike gaver???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...