mandag 1. august 2011

Bilmusikk

(bilforum.no)
Hver gang vi er i bilen (kort eller lang tur) så dukker det raskt opp diverse musikkønsker. 
Etter sommerferien 2011 er disse sangene nå UTBRUKT i minst ett par år eller fler.










Selv om musikken er allsidig, så er jeg rett og slett MØKKLEI dem!!!


Innimellom prøvde samboer og jeg og komme med et par innspill, og den under gikk faktisk gjennom et par ganger. Og da var jeg ikke sen med å ta BILVOKALEN min, og leve meg inn i sangen.
Pent???? Nope......men gøy

Dette er faktisk en av verdens beste sanger!!!!!


Som tidligere skrevet, så har jeg trodd at man kan SPILLE barn lei på sanger, men har jo raskt innsett at ideen min er TOTALT ueffektiv. Det er jo ikke mulig det???!!!!!????!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...