tirsdag 30. august 2011

Fnise fnise.....jeg har morsomme venninner!!!!

I min frustrasjon over at scrapbookingens verden har tatt nye høyder (du kan lese det innlegget HEEER ) så kom jeg med en lite fortvilende utfordring til alle dere der ute.
Jeg synes at folk nå er for flinke til å late søte, fine ting......og at noen burde tenke nytt.

En liten uke ETTER dette innlegget dumper det ned en liten hilsen i postkassa mi. 

Samboer lurte på hva i all verden det var som skjedde, da jeg stod krokete ute på gårdsplassen og lo så tårene trillet. (ja, jeg ler HØYT og voldsomt)

Supertøffe Tone som bor i Oslo (som har forfulgt meg siden vernepleiestudiet i Lillehammer) har jaggu tatt utfordringen på strak arm, og dette hadde hun laget til meg:


EN OB-BOKS:





Åhhhh fantastisk rett og slett!
Tone er tøff!!
Og jeg ler litt ennå....hihihi

1 kommentar:

  1. Åååå så søt. Jeg vil også ha en sånn!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...